kávé

 a pörkölt kávé illatát

elmosta a fejfájás

úgy ébredtem véresen

nem sikerült a felszállás

 

a futóművet visszahúztam

a lábaim álmosan ropogtak

tettem még pár szelíd kört

mielőtt más képek kopogtak

 

kiszáradt álmaim ástam

egy elhagyott kút mélyére

csodás szeretők elől fut

azóta is a cipőm

  

ne szeress, ne bízz bennem

a vonat nélkülem elrobog

reggel van még búsulhatok

a vonat nélkülem elrobog

 

este futva fejemre nőtt

nem tudtam, hogy hol vagyok

lepkékkel álmodtam aznap

s a harmat arcomon megfagyott

 

kép


A bejegyzés trackback címe:

https://korcsmacska.blog.hu/api/trackback/id/tr32867631

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása