DVD játékos óta tudjuk, hogy a fordító programok mókásak itt egy újabb gyöngyszem:

szaruszerű=horny

 

Lássuk ennek fényében T Mousse - Horny című dalát miután átment rajta a Google Translate

...

Az állás azt oly sokáig
So I've got to sing this song
To let you know how I feel, mi az üzlet baby
És nem tudok várni Önt
És a dolgok, you make me do
Szívem Csöng Szóval énekelni ezt a dalt neked

Én kanos, kanos, kanos, kanos
Szóval szaruszerű Én kanos, kanos, kanos
Én kanos, kanos, kanos, kanos
Szóval szaruszerű

Minden éjjel én szaruszerű
Minden éjjel én szaruszerű
Minden éjjel én szaruszerű
Minden éjjel én szaruszerű

...

(via száni)


A bejegyzés trackback címe:

https://korcsmacska.blog.hu/api/trackback/id/tr281273661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása