Összegyűjtöttem a világhálón fellelhető, hazánkban is kapható  játékok legjeit.

Íme:

Egylábon táncoló póni

Félemetes. És mi áll ki a fejéből?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pókember 3-Maszk és karra erősíthető hálóvető fegyver

Minden fiú álma

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Interaktív újszülött csimpánzkölyök, -bárány, -kismalac és kölyök öleb divatos táskában

Ha megéhezik, nyafogni és makogni kezd.

 

 

 

 

 

 

 

 

Ha megsimogatjuk izegni-mozogni kezd, kinyújtja mellső lábait, mozgatja orrocskáját és a farkincáját.

 

 

 

 

 

 

 

 

Egy édes kutra farkú kismalac.Ha simogatjuk röfög, mozgatja az orrocskáját, farkincáját. Ha éhes, nyafog és szomorúan röfög.

 

 

 

 

 

 

 

 

Bárhová magaddal viheted kis kedvencedet a hozzá kapott divatos táskában.
Különleges, mert érintésre reagál. Mozgatja a fejét, vakkant, ugat. Az első lábait tetszőleges pózba lehet beállítani.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Kisbeteg Póni

Szegény kis torz póni, csak arra vár, hogy valaki megvizsgálja.

 

 

 

 

 

 

 

 

New Born Baby Pisilő kisfiú

Ivó, pisilő kisfiú baba cumisüveggel, edénykével és egyéb kiegészítőkkel. (edényke?)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Optimus Prime hangátalakító maszk

A maszk belsejében egy mikrofon található, mely átalakítja a maszkot viselő hangját "robothanggá."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virtuális kiskedvenc, cica, paci, malac, maci...

Ez nem egyszerű tamagocsi! Próbáld ki->klikk a képre

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tesco gyorsvonat

Sztrájk idején aktuális.

 

Játék italautomata

Ha a gyereknek minden vágya azt játszani, hogy iszik.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

FurReal papagáj

Beprogramozott vagy betanított kérdésekre válaszol, mókázik, ütemre táncol saját zenére, vagy arra, amit hall.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Illatos plüssgombócok-Fur Berries

Kis plüsslabdává összehajthatod, és gurigázhatsz velük, dobálhatod is őket, nem jönnek szét.
Ha pedig széthajtogatod, máris magadhoz ölelheted vidám, kis kedvencedet!
Finom gyümölcsillatával elbűvölő élményben részesít.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mindezt innen: Játék kastély Játékfutár

 


A bejegyzés trackback címe:

https://korcsmacska.blog.hu/api/trackback/id/tr45829091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Labdás egon 2009.01.20. 14:46:28

Apa hozott egyszer nekem egy német nyelvű pókembert még a rendszerváltozás előtt az endékából és abban az évben az oviban pókembernek is öltöztem,apa csinált egy jelmezhez hasonló valamit.
Az óvodában persze mindenki hülyén nézett,h mi vagyok én,mire én azt válaszoltam,h én vagyok a pókember!!!
Mindenki nevetett rajtam ,az óvónénik pedig összesúgtak a hátam mögött...rossz volt,pláne,h egy csomó kép is készült rólam ahogy állok 69 kovboj között egyedüli pókemberként, akiről senki nem tudta,h mégis mi a puttonyos takony az a pókember!?!?
Ma meg már...

vegato · http://smileandrun.blog.hu/ 2009.01.20. 16:53:14

@Labdás egon: "69 kovboj között egyedüli pókember" muszáj látnom egy ilyen képet! frendli nébörhúd szpájdermen :D későbbi években meg mindenki son-goku volt na meg persze tündérkirály kisasszony
süti beállítások módosítása